2017. szeptember 7., csütörtök

Krencz Nóra: Megszámlálhatatlan - A hordozó (Könyvajánló)

Krencz Nórával az Imádom a könyveket egy rendezvényén találkoztam először, és a könyvének a borítója egyből rabul ejtett, úgyhogy hamarosan be is szereztem a saját példányomat. Végül a Bajorországban töltött nyaralás alatt kezdtem neki, és tökéletesen bearanyozta a sajnálatosan esős napokat. :)



Kezdjük az elején.
A történet hőse Fabyen, egy hétköznapi ifjú, akiben tulajdonképpen semmi különleges nincs fogságban senyved, mert a faluját feldúlták. Egy rejtélyes, csuklyás idegen segít neki kiszabadulni, és itt kezdődik a kaland. Fabyen olyan események közepébe csöppen, amit a természetfeletti irányít. Halhatatlanok, boszorkányok, sőt egy sárkány háborúskodása az egész életét felbolygatja. Ő azonban semmitől sem retten meg, hiába csupán egy egyszerű halandó.

Szerettem ezt a könyvet. Hamar beszippantott, a szereplőket csak nem egytől egyig a szívembe zártam. Nóra remekül alapozta meg ezt a sorozatot (merthogy trilógiáról beszélünk), és bár maradtak bennem kérdések, biztos vagyok abban, hogy ezekre majd választ adnak a további könyvek.
A történet fő témája, a halhatatlanság egészen új módon volt megközelítve, és ez nekem nagyon bejött.  Az öröklét kapott valami végzetességet, ami engem elgondolkodtatott. Többet azonban nem is mondok, sok volna a spoiler. Szerettem azt is, hogy a főszereplő nem egy tipikus macsó hős, sőt igazán hősnek sem nevezném. Az esetlenségébe és mérhetetlen kitartásába azonnal beleszerettem.
A többiek is nagyon kedvelhető karakterek. Corinna bájos, életrevaló, míg testvére Shina igaziamazon, aztán a végén... Jaj de szerettem! De nehéz spoiler nélkül írni a regényről!
A cselekmény pörgött, sosem unatkoztam, bár nem voltak hosszú leírások, mégis bele tudtam helyezkedni a világba, és meg tudtam ismerni a szereplőket.
Talán egyedül az zavart, hogy néha gyorsan történtek a dolgok, és a konfliktusok hamar megoldódtak, így egy-kettő kicsit tét nélküli maradt, ám ez részemről nem vont le az élvezhetőségéből. Nagyon várom a folytatást, amit talán hamarosan olvashatok is, és biztosan nem fogok csalódni.
A középkort idéző világba oltott modern nyelvezetet pedig én imádtam, nagyon egyedi, nagyon "KrenczNóris". :)

Olvassátok el, és kövessétek Krencz Nóra blogját és facebook oldalát, hogy értesülhessetek az új hírekről, és a készülő blogregényéről is. :)
http://krencznora.konyv.guru/

Ha szeretnétek megrendelni a Megszámlálhatatlan - A Hordozó című könyvet, ezen a linken megtehetitek: https://www.libri.hu/konyv/nora_krencz.megszamlalhatatlan.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése