2017. június 12., hétfő

Az első Könyvhetem

Az utóbbi időben egy kicsit elszigetelődtem Budapesttől, meg úgy általában más nagyvárosoktól. Amióta azonban belevágtam a könyvírásba, kitárult előttem egy világ, tele érdekes, imádni való emberekkel, tehetséges művészekkel és remek könyvekkel. Nem volt hát kérdés, hogy a Könyvfeszt. után a Könyvhéten is ott a helyem. :)

Mivel hét közben polgári foglalkozásomat űzöm, így szombat délelőtt látogathattam ki először. Megfogadtam, hogy semmit sem veszek, mert valamiből a nyomdát is ki kell fizetni ugyebár, és sikeresen tartottam is magam, habár felhalmoztam egy csomó új könyvet a listámra, szóval, ami késik, nem múlik... :)
Gabriella Eld és Krencz Nóra társaságában csak mosolyogni lehet :)


L.J.Wesley-vel, Laurával az Ana Blogja írójával és Holden Rose-zal

Összesen két napot töltöttem fent. Az szombat nagy részét Krencz Nórával töltöttem, akivel végre volt alkalmunk hosszabban elbeszélgetni, természetesen főképp az írásról. :) Megismertem Demencze Ilonát, Borka Szabót, Pászthy Dávidot, de találkoztam Gabriella Elddel, Nádasi Krisszel, Nádasi-Ozsvár Andreával és Holden Rose-zal is, akitől nem mellesleg rengeteget tanultam itt a két nap alatt, és neki köszönhetem, hogyha kis időre is, de a könyvem ki kerülhetett a Főnix Könyvműhely standjára.

Henryék ismerkedtek a Könyvhéttel
Másnap L.J.Wesley-vel úgy döntöttünk, megpróbálunk eladni néhány könyvet. A délután hatalmas élmény volt, rengeteg tapasztalattal és több kevesebb sikerélménnyel.
Mindkét nap remekül telt, és én csak még több kedvet kaptam az íráshoz és mindenhez, ami ezzel jár, mert el sem tudnék már képzelni ennél klasszabb dolgot. :)



Végezetül néhány további fotó az elmúlt napokról:















*****
Szereted a fordulatos, több köteten átívelő kalandregényeket, Angliát, a 20. század elejét?
Ha szeretnél egy izgalmas időutazáson részt venni, akkor neked ajánlom A változások kora című regénysorozatom első két már megjelent kötetét.
A könyveket ezen a linken rendelheted meg:
Itt pedig véleményeket olvashatsz, de akár a könyvbe is belekukkanthatsz. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése